Inpakken maar! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van thegambia - WaarBenJij.nu Inpakken maar! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van thegambia - WaarBenJij.nu

Inpakken maar!

Door: Judith

27 Januari 2023 | Nederland, Zwolle

We gaan bijnaa!!

Aankomende dinsdag hopen we te vertrekken met het vliegtuig! Wat komt dat snel dichtbij, maar ook heel leuk en veel zin in! Daarvoor moeten natuurlijk wel de koffers ingepakt worden. Het is een hele klus, maar met zn vieren komt het vast helemaal goed. We vragen elkaar wat we mee kunnen nemen, wat we écht niet moeten vergeten. We hebben ook nog even gevideobeld en we raken niet uitgepraat. We hebben er echt heel veel zin in.

Dinsdag 31-01 hoopt ons vliegtuig te vertrekken om 05.55u, dat is al heel vroeg. We reizen er alle vier apart heen en wachten op elkaar bij het vliegveld. Familie wil ons natuurlijk wel even uitzwaaien. Dan zien we elkaar daar rond 03u en gaan we samen het avontuur en uitdaging aan!

Ook hebben we van Koos (de man met wie wij als eerste contact hebben) te horen gekregen dat we worden opgewacht bij het vliegveld, er geholpen wordt met een telefoonkaart krijgen en dat het hotel voor de eerste twee dagen is geboekt. Op onze aankomstdag (31-01) mogen we daar bijslapen, woensdag 01-02 mogen we als toerist bekijken wat er allemaal te zien is in de stad en op het strand. Dan hopen we donderdag 02-02 te vertrekken richting Sibanor, waarvoor vervoer is geregeld!

Ohja en ons gesprek die we woensdag 04-01 hadden, ging goed. Het was fijn om zo'n gesprek te hebben en we kregen veel informatie. De man met wie we in gesprek waren, gaat ons inwerken.

Dus voor nu; we zien nu concretere plannen en het komt toch allemaal wel heeeel dicht bij!!